TRH UVC LED SA ROZŠIRUJE S VÄČŠÍM POČTOM DOMÁCICH SPOTREBIČOV A SPOTREBNÝCH VÝROBKOV.

Blog Single

Vypuknutie COVID-19 podnietilo povedomie ľudí o dezinfekcii a vyvolalo dopyt na súvisiace produkty a aplikácie. UVC LED s germicídnou funkciou sa tak stali obľúbenými medzi spotrebiteľmi a značkami domácich spotrebičov.

Spoločnosť LG Electronics uviedla na trh novú chladničku s čističom ľadu a vody s využitím technológie UVC LED. UVC LED je namontovaná na výstupe čističa vody z chladničky a je schopná deaktivovať 99,99% E. coli a Staphylococcus aureus-u na základe testu Kórejského Inštitútu Stavebného a Životného prostredia (KCL).

Spoločnosť LG tiež debutovala s bezkáblovými slúchadlami ktoré majú v nabíjaciom púzdre zabudované UVC LED ktoré dezinfikujú slúchadla počas nabíjania.

Tento rok vstupuje na trh aj mnoho ďalších aplikácií s UVC LED. Spoločnosť Seoul Viosys oznámila, že dodáva čínskym spoločnostiam Hisense a Haier Violed technológiu na výrobu práčky s dezinfekčnými a dezodoračnými funkciami v nádrži na bielizeň.

Spoločnosť LEDinside si všimla, že dopad epidemie COVID-19 na priemysel LED je taký, že s rastúcou informovanosťou o dezinfekcii sa UVC LED diódy menia na štandardné komponenty pre domáce spotrebiče a spotrebiteľské výrobky, čím sa dostávajú na hlavný trh. V dôsledku toho sa očakáva, že tržný výnos balíka UVC LED dosiahne 60% CAGR od roku 2019 do roku 2024.